Optimizavimas yra labai svarbus siekiant padėti. Pavadinimo žymos optimizavimas yra labai svarbus siekiant padėti paieškos sistemoms suprasti, apie ką yra jūsų puslapis: pagrindinių raktinių žodžių įterpimas į pavadinimo metažymą išlieka vienu stipriausių signalų, kuriuos galite duoti „Google“ dėl savo puslapio turinio temos. „Google“ metažymos pavadinimo pozicionavimas Paprasta internetinė rinkodara kairės į dešinę, rekomenduojama pagrindinį raktinį žodį dėti pavadinimo pradžioje, kad skaitytojai galėtų greitai jį rasti.gali pakeisti minimumą ir „Google“ gali pakeisti minimumą ir maksimalaus metapavadinimų ilgio, rekomenduojama vadovautis dabartinėmis pikselių naudojimo gairėmis, kad būtų nurodyta, kiek simbolių rodoma paieškos rezultatuose.
Geras kompromisas yra parašyti pavadinimą tarp simbolių ir. Prisimename, kad paieškos sistemos Pramonės el. Pašto sąrašas rodo šią žymą kaip fragmento pavadinimo elementą Serp ir socialinėje žiniasklaidoje, kai bendrina URL. „Puikus pavadinimas yra tas, kuris geriausiai apibūdina turinį ir tiksliai atsako į vartotojo užklausą. Meta aprašymas iš tikrųjų nėra pozicionavimo veiksnys ir jis neprisideda prie reitingo nustatymo, tačiau nepaisant to, metaaprašas vis dar yra pats svarbiausias Vienas iš svarbiausių elementų.Kadangi jis gali būti tiesiogiaiTai yra todėl, kad jis gali tiesiogiai paveikti paspaudimų rodiklius ir padidinti srautą į savo svetainę.
„Google“ meta aprašymo pozicionavimas, kad būtų lengviau naudoti internetinę rinkodarą Norėdami optimizuoti metaaprašą, rekomenduojame vadovautis paieškos sistemos gairėmis ir neviršyti simbolių. Taip pat rekomenduojame metaapraše naudoti žodžius, kurių vartotojai gali ieškoti „Google“, įskaitant pagrindinius puslapio raktinius žodžius. Meta aprašymas pateikiamas kaip aprašymas serp fragmente, todėl rekomenduojama visada užpildyti šį elementą rankiniu būdu.Meta žymos pavadinimas yraTitle h-h Po metažymų pavadinimai yra svarbiausias reitingavimo veiksnys ir gali padėti pabrėžti teksto dalis ir pridėti svarbos puslapiui.
|